Saturday

كتاب های آسمانی

کتابهای آسمانی


تورات ، قرآن و انجيل كه زمانی نماد و سمبل دينهای يهوديت،اسلام و مسيحيت بودند رفته رفته ميروند تا به بزرگترين دشمن دينهای خود تبديل شوند!!! هرچه علم بيشتر پيش ميرود قسمت بيشتری از اين كتابها بی اعتبار ميشود. مثلا روز به روز به دليل مشخص شدن مطالب غير علمی و مغاير قرآن با واقعيات كشف شده در قرن حاضر، دارد بيشتر مشخص ميشود كه قرآن زاييده ذهن حضرت محمد بوده است و هيچ ارتباط روحانی و معنوی ای دركار نبوده است...آنقدر اشتباه و ضدونقيض دركتابهای آسمانی پيدا شده كه به راحتی ميتوان به ساختگی بودن و بی پايگی اديان پی برد. قبول كردنش سخت است من هم ميدانم كه چقدر سخت است اما به هرحال حقيقت را هرچه زودتر بپذيريم بهتر است...

از كسانی كه هنوز اين كتابهارامقدس و آسمانی ميدانند دعوت ميكنم كه به فايلهای صوتی زير گوش كنند.
.
آيات سكسی در مورد جماع و زنا رضا فاضلی

سوره حمد يكی از سوره هايی است كه به راحتی قرآن را بی اعتبار و دست حضرت محمد را رو ميكند...

سوره حمد ! دشمن اسلام!!! – رضا فاضلی

در تورات داستان حضرت نوح آمده و در قرآن هم كپی شده است! هيچ فكركرده ايد كه تكليف ماهيها و نهنگها و آبزيان چه شد؟؟؟!!!! آيا آنها پارتی شان پيش خدا كلفت بوده است؟! قطعا! چون خدا برای ازبين بردن موجودات روشی را انتخاب كرده كه به آبزيان هيچ گزندی نميرسيده است!!!!

آيات خنده دار تورات درمورد حضرت نوح رضا فاضلی

.
ما صاحب مملکت خودمان بوديم تا اينکه سر و کله مبلغان مذهبی پيدا شد . آنها بما گفتند : چشم هايتان را ببنديد و دعا کنيد . ما چشم های مان را بستيم و دعا کرديم اما وقتيکه چشم های مان را باز کرديم ديديم آنها شده اند صاحب مملکت و ما شده ايم صاحب کتاب مقدس !!