Thursday

پیام نوروزی و هفت سین حضرت امام درنوروز86

ارتباط سمنوی عید و حضرت علی !
با تبریک نوروز به همه دوستان خوبم اجازه بدهید کمی به اطلاعات شما در مورد نوروز بیفزایم!
آیا می دانستید چه ارتباط تنگاتنگی بین " سمنوی عید " و " پنجه حضرت علی " وجوددارد؟
.
.
اولین مطلب درسال جدید را با پیام نوروزی حضرت امام خمینی که با پست "دی اچ ایل " ( بر وزن میکاییل ! ) از دوزخ برایم فرستادند تا در وبلاگ قرار دهم زینت میبخشم!.


پیام تبریک نوروزی امام خمینی


بسم رب الشهداء و الصدیق خانم!


امت عزیز مسلمان
در این گرمای جانکاه در کنار عقرب جراره ، هیتلر ، استالین ، علی(ع) ، برادر عزیزم صدام، آیت الله بهشتی، استاد شهید مطهری و همچنین پاره ای از بدن مبارک آیت الله دستغیب ( چون صد پاره شد و خدا نتونست اینجا سر همش کنه! البته نمیتونم بگم این کدوم قسمت بدنشه که اینجاست چون قضیه ناموسی میشه! ) بر سر سفره هفت سین که خدای تبارک و تعالی بطور اختصاصی برایم چیده است نشسته ایم که سین های آن به قرار زیر است
:


1-ســـرب داغ
2-ســـیخ ( ترجیحا داغ و دراز جهت لذت بیشتر اینجانب!)
3-ستــون (به بلندی ستونهای مرقد مطهرمان در قمبلعظیم جهت استعمال و ارضاء اینجانب)
4-سنگ سیاه کعبـه ( این یکی برای اینکه هی ببینم و به ریش امت ابلهم بخندم!)
5-سکینــه ( تنها حوری بهشتی که حاضر شده از وقتی اینجا آمده ام با من جماع کند! بسیار هم زشت است صدرحمت به بتول خودمان! همانطور که دستغیب میگفت این از آن 10 کیلومتریهاست و باید برای کام گرفتن از این مادر فولادزره هربار کلی راه برویم تا برسیم به مکان مقدس! )
6-سلمان فارسی ( این هم تنها کسی است که توی لواط با من حاضر است مفعول باشد . همه غلمانها فقط در نقش فاعل عمل میکنند بی انصافها! )
7-سماق ( تنها چیزی که با هفت سین ملعون شما مشترک است و از سال 68 تا حالا دارم آنرا میمکم البته بجز سماق چیزهای دیگر هم میمکم! از جمله اعضای مقدس غلمانها را!!! )

این عید کثیف منحوس را (که من و مطهری خیلی سعی کردیم از بینش ببریم اما نشد) از ناف دوزخ به همه مسلمین تسلیت عرض میکنیم و انشالله به زودی عید غدیر را رهروان بر حقم جایگزین این مراسم نجس خواهند نمود.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاتـُــف !!
روح الله الموسوی الخمینی
یکم ربیع الاول 1428 هجری القمری

دوزخ السفلی

No comments: