Monday

Islamic Sexology

جماع اسلامی ... لواط اسلامی... دخول اسلامی!!!

عربهایی كه مارا مسلمان كردند فقط يك عضو فعال در بدنشان دارند! اگر فكر ميكنيد اين عضو فعال ، ‌مغزشان است بايد بگويم سخت در اشتباهيد! اگر مغزشان حتی اندكی كار ميكرد در اين همه سال يك اختراع و اكتشافی از اين قوم واپس مانده بيرون ميامد. اما از آنجاييكه تنها عضو فعالشان در ميان پاهای آنهاست ، در زندگی همه چيزشان تحت تاثير اين عضو برجسته!! قرار گرفته و از هرچيز كه باآنها صحبت كنيد آخرش به مسائل جنسی ختمش ميكنند... حتی در روابط عشقيشان هم بجز سكس و جماع و لواط و وطی(!) به هيچ چيز فكرنميكنند و روابط رومانتيك عاشقانه ، ورای شعور آنهاست.

بهمين دليل حتی دين اين موجودات نفرت انگيز هم تحت الشعاع جماع و لواط و وطی با حيوانات قرارگرفته و بعداز خشونت و قتل و غارت ، رتبه دوم در ميان بيشترين موضوعات مطرح شده در دينشان، مربوط به دخول و نحوه دخول است . همانطور كه سرسلسله آنها يعنی حضرت محمد هم طبق گواهی تاريخ از وقتی به قدرت رسيد يا درحال غارت كردن بود يا در حال دخول!!

فايلهای زير تنها بخش كوچكی از اقيانوس بيكران معرفت موجود در دين اين جانوران است:
.

توصيه های پيامبر اسلام به حضرت علی در مورد جهت قرارگرفتن بدن زن و مرد هنگام سكس ، شنيدن‍ی است! چه پدرزن خوبی بوده اين پيامبر ! خودش دامادش را برای دخول راهنمايی ميكرده!!
.

يك آيت الله فرهيخته در رساله و سايت خودش همه گزينه های موجود برای يك مومن باتقوا را برای دخول تشريح ميكند و با آينده نگری كامل، كليه سوراخهای موجود جهت دخول را مورد بررسی عالمانه قرار ميدهند... اگر باورتان نميشود خودتان گوش كنيد...
.
.
اين آخوندهای مسلمان فكرميكنند شيطان هم مثل خودشان همه اش بفكر دخول است و درهنگام سكس هر زن و مردی فورا در محل حاضر ميشود! تا در دخول شركت كند!! احتمالا اين آخوند كثيف بيمار ، فيلمهای پورنوی دسته جمعی را زياد تماشا كرده است كه به اين خوبی سكس سه نفره را تشريح ميفرمايد...يكی نيست به اين مردك بگويد خب پس بااين حساب شيطان كه بايد درطول 24 ساعت فقط به اين و آن دخول كند!! پس كی فرصت گول زدن بشريت را خواهدداشت؟!!
.

هيچوقت فكركرده ايد چرا مردها حق ورود به سفره حضرت عباس را ندارند؟! زنهای مومنه محجبه چه امر خصوصی ای با آن حضرت دارند كه مردها نبايد ببينند؟!
.

در اينجا يكی ديگر از علمای عظام برای مسلمين شرايط سكس با دخترباكره را تشريح ميفرمايندو همچنين شرايط ازدواج با زن شوهردار!! پس از زنا با آن زن!! توسط ايشان تشريح ميشود!!
.
.
بدنيست كه باز سری به قرآن بزنيم و قدری ازچشمه پرفضيلت آن مستفيض شويم!!!...







فقط اين فايل را بشنويد تا بفهميد كه برخی از اين اعراب چه كثافتهايی بودند كه حتی به مادرشان تجاوز ميكرده اند و رسولشان را وادار به بيان چنين سخنانی در كتاب بظاهر آسمانيش كرده اند!!
.


.
طبق نظريه اسلام، نطفه حضرت محمد از ابتدای هستی در كره زمين وجودداشته و ماجرای سكسی اين نطفه سحرآميز!! را كه در قرآن آمده است در اين فايل خواهيد شنيد...
.
مسلمين عزيز ! محظوظ شديد از اينهمه كمال در دين اسلام؟؟ حال بعنوان حسن ختام و تكميل قضيه بدنيست قدری از متون سكسی تورات و قرآن را بشنويد. باشد كه رستگار گرديد!!...