Tuesday

آخرین جنایت امام - کشتار 67

سالگرد آخرین کشتار بدستورامام خمینی – دامت افتضاحته- یعنی کشتار67 هم فرارسید.

 هنوز مدت زیادی از سالگرد اولین کشتار بدستورامام خمینی (قدس سره ) نگذشته است که در آن مورد قبلا نوشته ام. جنایات حکومت اسلامی بخصوص در مردادماه آنقدر زیاد شده که انسان نمیداند درمورد کدامیک صحبت کند. چند روز دیگر هم سالگرد قتل دکتر بختیار است که او هم سرنوشت فرخزاد را پیداکرد و در فرانسه توسط عوامل دولت اسلامی قطعه قطعه شد.
ترجیح میدهم بجای هر صحبتی درمورد کشتار 67 فایلهای صوتی مربوط به آن را قرار دهم.اما علاوه برآن بسیاری از دوستان عزیزم درخواست داشتند که اولین نوشته خودم درارتباط با امام نحس سیزدهم (روح الله الموسوی الخمینی رحمت الله علیه) را هم در اینجا بیاورم. این نوشته البته قدیمی است و مربوط به نوشته هایم در وبلاگ سابقم ام در بلاگفا بود که به لطف مسئولین بلاگفا ریق رحمت را سرکشید و به ابدیت پیوست! اما بدلیل درخواست بچه ها آنرا بصورت فایل در اینجا قرار خواهم داد.
.
.
.
.
.
.
پ.ن: چند روز پیش حضرت امام خمینی (ره) از جهنم به من تلفن زدند و فرمودند : " به امت من بگو آخه ای عوام کالانعام ! چرا هرچی میشه لعنتشو به من میفرستین؟ بابا فکر من رو هم بکنید! خدای تبارک و تعالی سر جریان آن محمدی ملعون سهمیه سرب داغ روزانه ام را زیاد کرده! میگه تو باعث و بانی اش بوده ای! بابا یکی بیاد این جمهوری منحوس اسلامیو ور بندازه که انقدر هرروز لعنت نثار من نشه از اونجا! میدونید هر لعنت یعنی چی؟ یعنی یه نیمسوز اضافی برای من بدبخت! بابا رحم کنید اینجا تابستونه! حالا باز زمستون اگه بود خوب بود. ازبالا هوای سرد داشتیم و از پایین آتیش و یه جورایی ملس میشد و حال میکردیم. ولی تابستونا خیلی ناجوره هم از بالا میسوزیم هم از پایین! لکن... "در اینجا ارتباط امام قطع شد! خطهای راه دور جهنم خیلی نویز داره و زود قطع میشه