Monday

اسلام و زنان لخت

ارتباط اسلام با زنان لخت !


در تاريخ اسلام زنان لخت جای خاصی دارند!!! از بنيانگزار اسلام اين ماجرا شروع شده و تا بحال ادامه دارد. ماجرا هم هميشه يكجور اتفاق افتاده! يعنی طرف را در كنار يك زن لخت گير انداخته اند و او هم برای توجيه اين قضيه ( پررويی را دقت كنيد ) ماجرا را بصورت ديگری بيان ميكند.

اولين رسوايی توسط خود رسول اكرم شروع شد. ايشان توسط يكی از زنانش (حفصه دختر عمر) در حال معاشقه با يك زن لخت (كه در واقع كنيز حفصه بوده) غافلگيرشد و قضيه بيخ پيدا كرد و محمد(ص) برای ماست مالی يك سری آيه ضدونقيض نازل كرد كه ماجرای آنرا در زير خواهيد شنيد:




به هرصورت پيروان رسول خدا در اين مورد هم دست كمی از او ندارند و همين داستان پس از قرنها همچنان تكرار و تكرار ميشود:

حادثه دوم : انتشار فیلم یک آخوند در حال شنا با زنان لخت رضا فاضلی



آخوند مربوطه (كه خودش در تركيه از مخالفين اختلاط دختروپسرها در كناردريا بوده ) هم به شيوه پيامبرش شروع به توجيه كرده و گفته كه من نميديدم كه اين زنها لخت بوده اند!!!!!!


اين جناب سردار از پيامبرش بدشانس تر بوده و بجای يك زن لخت با شش زن لخت ديده شده و صد البته ايشان هم باز به همان روش پيغمبر حشری اش ، آسمان را به ريسمان بافته كه بله! لخت شدند كه نماز بخوانند!!!! عكس زير هم توسط خُسن آقای عزيزم از اين 6 نمازگزار و پيشنمازشان تهيه شده است!


بسم الله الرحمن الرحیم
أَلَمْ تَرَ كَیْفَ فَعَلَ رَبُّك با آن زارع پیر : مگر ندیدی پروردگارت با زارعی پیر چه کرد؟
الم یجعل کشتزارهای او فی تضلیل : آیا کشتزارهایش را برملا نکرد و حال او را نگرفت؟
وَأَرْسَلَ عَلَیْهِ قوای انتظامی با عبا بیل : وبالای سرش فوج فوج سیلی ازعبا و بیل نفرستاد؟



در نمازم سر شب، شش زن عریان آمد … حالتی رفت که گلدسته به افغان آمد

لم یلد گفتم و لم یولد من روی لبم … که به طرف دهنم سینه و پستان آمد

.

به راستی پرروتر و حيوان صفت تر از مسلمانان متعصب كيست؟ اين مورد سوم خودش رياست نهادی را به عهده دارد كه دختر و پسرها را درخيابان بخاطر ارتباطهای غيراسلامی! دستگير ميكنند. اين كثافات محصول خمينی متعفن هستند و خمينی متعغن محصول حضرت محمد و اسلامش.

دقت كنيد... هر سه مورد ( پيامبر ، آخوند ترك ، سردار زارعی ) خودشان از سرسخت ترين مخالفين روابط زن و مرد بوده اند... جالب نيست؟ :) چه نتيجه ای ميگيريد؟

با كمی تفكر ، همين ماجرا به تنهايی نشان ميدهد هر سه مسلمان مذكور تا چه حد از بيماری جنسی و عقده های درونی رنج ميبرده و ميبرند...
نتيجه گيری من اينستكه هركس ادعای مذهبش بيشتر باشد كثيفتر و عقده های جنسيش بيشتر و احتمال ديده شدنش با زنان لخت! قويتر است .