Saturday

باز هم انتخابات و باز هم شركت احمقانه امت!

و مجددا اسهال طلبان...







این شرم آورنیست که باز عده ای در انتخابات شرکت کردند؟ باز بین بد و بدتر؟
واقعا گاهی فکر میکنم مردم ایران انگار خودشان دلشان میخواهد که دزد بالای سرشان باشد! آخر چقدر بلا باید بر سر این مردم بیاید تا دست از این بی فکری بردارند؟


اگر تمام دلایلی را که برای دادن رای به رفسنجانی دزد میاورند روی هم جمع کنیم باز گزینه تحریم انتخابات به همه گزینه ها میچربید.
جنایتهای رفسنجانی و خفقان دوران ریاست جمهوریش را انگار همه فراموش کرده اند. چه ملت فرهیخته و نجیبی!!!!!!

انتخاب بین اسهال(خاتمی) طلبان و احمدی طلبان ! رضا فاضلی
.
مصاحبه با خامنه ای و جوابهای شنیدنی او – رضا فاضلی
.
مملکت ارزانیه! - رضا فاضلی (شنیدنی است)



.



پيام حضرت امام خمينی بمناسبت انتخابات




بسم الله و بالله
عزيزانم ! امت من!
امروز جای شما خالی بهمراه چنگيزخان مغول رحمت الله عليه درانتخابات ماهانه خونخوارترینها بااکثریت آرا انتخاب شديم. بنده البته رتبه اول و ايشان رتبه دوم را کسب کرد .



بعنوان جايزه اين مسابقه به مدت يک روز به ما دوتا اجازه داده شد که با هم لواط کنيم. آخر ميدانيد امت عزيزم ؟ در جهنم هرگونه اعمال خلاف عفت ممنوع است و فقط در بهشت بخاطر وجود آن زنيکه های حوری و آن غلمانهای هرزه نميدانيد چه خبر است. اما چون من و چنگيز برنده شديم الله اين يک روز را فرصت داد و با هم دلی از عزا در آورديم. البته بنده بيشتر در پوزيشن مفعول لذت ميبرم و خوشبختانه چنگيز هم فکر ميکنم به خاطر گرمای زيادی که اينجا هست حسابی حشری بود و کلی لذت برديم جای همه امت گوسفندوعزيزم خالی!



آن چنددفعه اول که هردو حسابی مدهوش بوديم و عقلمان کارنميکرد و فقط به انجام اين عمل حسنه ميانديشيديم. اما بار هفدهم يا هجدهم که چنگيز ما را داشت مورد تفقد قرار ميداد وسط مغازله اش گفت:« روحی خوشگله من! کاش ما در دنيا هم از اين انتخابات برگزار ميکرديم!» اين کلمه منحوس انتخابات را که گفت ما يادمان افتاد که ای دل غافل! در ايران الان زمان انتخاباتـــَــــه! آمديم که بياييم کانکت شويم و فتوا دهيم چون میدانستیم این مانی مستکبر حتما باز چیزهایی میگــــّــــد. ولی اين چنگيز نگذاشت و عين ۲۴ ساعت را بطور کامل با ما صفا کرد بی همه چيز!




خلاصه امروز آمديم که بگوييم بريد و کمافی السابق همچون «بز» رای بديد تا خدا و رسول خدا خيالشان مجددا راحت بشــــّــــــــد که شما همانيد که در زمان من بوديد



الحمدلله ربی والسلام عليکم



روحی جون!



دوزخ السفلی



۱۸ ذی القعده ۱۴۲۷ ه.ق

No comments: