Monday

آخوندولوژی

افاضات اسلاميون
از احمق ترين تا عاقل ترين



در تكميل آنچه سال قبل درمورد آخوندها نوشتم اينبار توجه شما را به گوهرافشانيهای اين مفتخواران جلب ميكنم. اصولا افاضات اين انگل های جامعه كه اكثرشان از خانواده های بسيار بی فرهنگ و بيسواد هستند در دكان هيچ عطاری يافت نميشود. نمونه اش خمينی بود كه پرت و پلاهايش را در پستهای قبل بطور كامل شنيديد.

اينجا فايلهايی را برايتان آماده كرده ام كه به شما اثبات ميكنند كه روحانيون از به اصطلاح بهترينشان تا بدترينشان همگی در يك چيز اشتراك دارند و آن اين است كه هدفشان تحميق شماست.
.
در اين مورد نمونه بسيار است. مثلا ماجرای شرم آور " شربت شهادت " را ميدانيد؟ اينرا گوش كنيد تا ببينيد شربت شهادت واقعا چه بود و آخوندهاچگونه باآن جوانهارا به كشتن ميدادند يا مثلا اينكه فردی را روی اسب توی جبهه ها ميفرستادند تا سربازان فكركنند امام زمان را سوار بر اسب ديده اند كه البته بارها اين امام زمان قلابی توسط عراقيها دستگيرشد!! و پته آخوندهای چاچول باز را برآب ريخت...


آخوند با تحميق ما زنده است. دهان را باز ميكند و هر دروغی از آن بيرون ميريزد بدون آنكه توجه كند شنونده هم شعور دارد. اما متاسفانه درگذشته بيشتر ماايرانيها نه تنها روی هجويات اين انگلها تفكر نميكرديم بلكه هميشه مانند بـُـز (ع) هرچه اينها ميگفتند سرمان را تكان ميداديم و تاييد ميكرديم و اين آسكاريس های اسلامی دروجود ما قرنها لانه كردند و از خون ما مكيدند.

خوشبختانه آن دوران گذشت. اكثريت نسل جوان ديگر چنين نيست و من اين گفتار را به نسل پاك جوان تقديم ميكنم.
شنيدن اينها ممكن است برايتان آزاردهنده باشد . اما يادتان باشد. آخوند يعنی همين. خوب و بد هم ندارد.
تاكيد ميكنم. آخوند يعنی دزد و دروغگو و مكار... هيچ استثنايی هم ندارد.

آيت الله بهجت:اهل كتاب هم كافر و هم نجس هستند(!!) – رضا فاضلی

آيت الله بهجت يكی از بزرگترين مراجع شيعه، تمام انواع و اقسام افراد نجس را در اين احكام بطور كامل بيان ميفرمايند.
مسلمانان عزيز! اينهارابه دقت گوش كنيد ببينيد برای پاك ماندن ، با چه كسانی نبايد ارتباط داشته باشيد!!!


حجت الاسلام حسنی: آنها كه ميگويند خارجيهاازماپيشرفته ترند، احمقند !! - رضافاضلی

ملا حسنی معروف، امام جمعه اروميه ، آنهايی را كه غرب را پيشرفته ميدانند، احمق مينامد و با محاسبات دقيق(!) رياضی از روی تقويم اثبات ميكند كه ما مسلمانان بسيار بسيار از غرب جلوتر هستيم!!!! گوش كنيد و يادبگيريد...



علم الهدی: دلايل بی بندوباری جنسی دختروپسرها !! – رضافاضلی

حجت الاسلام علم الهدی دليل انقلاب كردن مردم را بيان ميكند و سپس در مورد دلايل بی بندوباری دختروپسرها و راه علاج آن اظهارفضل ميفرمايد.
.


آيت الله مهدوی كنی: مردم پررو شده اند!! – رضا فاضلی

.

ظاهرا در اثر رفاه بيش از حد كه در ايران به لطف اسلام بوجود آمده است مردم ايران بسيار پررو و زياده طلب شده اند و هرچه اين آخوندهای بيچاره رفاه مردم را بيشتر ميكنند اين مردم پرروتر ميشوند و هی بيشترميخواهند! اگر باور نداريد به فرمايشات آيت الله مهدوی كنی در اين فايل گوش كنيد...
.

آيت الله مصباح يزدی: ايران مهم نيست! اسلام مهم است!!! – رضا فاضلی

اين عالم ربانی هم درست مثل خمينی با صراحت اعلام ميدارد كه ايران فقط يك ابزار است برای اسلام!! و تاكيد ميكند كه ايران را بخاطر اسلام ميخواهيم نه اسلام را بخاطرايران!!


فتواهای آيت الله روحانی درمورد روابط جنسی تلفنی و اينترنتی ، و سوال و جواب تلفنی با حجت الاسلام اصفهانی درمورد سحروجادو و دعانويسی – رضا فاضلی

آيات و دعاهای باطل كننده سحرو جادو ، دعای خانه دار شدن ، رام كردن همسر! ، پيدا كردن كار ، يافتن خواستگار ودفع جن ! و باز شدن بخت ، روابط جنسی تلفنی و... را دراين فايل خواهيدشنيد.
تكنولوژی روی آخوندها هم اثرگذاشته و گاهی تلفنی هم سرويس ميدهند و به سوال مسلمانان كه بجای حل منطقی مشكلاتشان به دعانويسی و سحروجادو روی مياورند پاسخ ميدهند. همينطور درمورد صيغه تلفنی و اينترنتی هم فتوا صادر ميفرمايند. خود من چندسال پيش يك بار با اعتقاد كامل به يكی از اين آخوندهای تلفنی! زنگ زدم و خوب ميدانم كه چگونه اينها از حماقت مردم سواستفاده ميكنند.

من نميدانم چرا خدا موقعيكه قرآن را نازل كرد نميدانست كه 1400 سال بعد اينترنت و تلفن بوجود ميايد و هيچ حكمی دراين مورد پايين نفرستاد!! و اين آخوندهای طفل معصوم را به دردسر انداخت كه مجبور شوند هی حكم های جديد صادر كنند.

.
موسی الرضا ثروتی(اصلاح طلب) : خط فقر و تعداد فقيران را اعلام نكنيد !! – رضا فاضلی

ببينيد كه اين آخوند بدون عمامه كه چهره اش هم مثل اسمش كريه و زشت است ( اورا در ايران چندسال قبل ازنزديك ديده ام) چه باطن پستی دارد. اين مردك اصلاح طلب كه خودش از يك خانواده فقير بجنوردی بوده است و در دوره های متوالی عضو مجلس بوده و از نوكری در جمهوری اسلامی ثروت بيحساب به جيب زده است با وقاحت ميگويد خط فقر و آمار فقرا نبايد اعلام شود . چون نظام اسلامی به خطر ميفتد! اين جانور حاضر است مردم از فقر بميرند اما نظام اسلامی عزيزش به خطر نيفتد و بتواند همچنان در مجلس به بچاپ بچاپ هايش ادامه دهد...


مزخرفاتی شنيدنی از علامه مجلسی در حليه المتقين از قول امام صادق- رضافاضلی

محمد باقر مجلسی در حليه المتقين چرندوپرندهايی از قول امام صادق درمورد سرمه كشيدن و رابطه اش بادهان! ، حرام بودن خوردن هدهد ، طرز پوشيدن عمامه ( درحاليكه زمان صادق اصلا عمامه نميپوشيدند و اين جناب علامه! وقتی اين دروغها را ميگفته اين را نميدانسته) ، زمان صحيح برای عقد و سكس ، ارتباط شانه زدن با فقر ، شيردادن به نوزاد از هر دو پستان! و... تلاوت ميفرمايند.
.


آیت الله مطهری(استاد! مطهری) : چهارشنبه سوری مال احمق هاست!!!

.

آیت الله مشکینی : نوروز ،کثافت است!!! – رضا فاضلی

.

سخن پیامبر در موردتبدیل شدن گناهکاران به خوک، خرس، میمون و ... به روایت آیت الله مشکینی - رضا فاضلی

.
فتواهای اسلامی جهت آسايش زنها در هنگام سنگسار!!! و برده داری - رضافاضلی

دوستان عزيزم همانگونه كه ديديد از احمق ترينشان يعنی ملا حسنی تا عاقلترينشان يعنی "استاد" مطهری هيچيك با هم تفاوتی ندارند و سر و ته يك كرباس هستند...

يادتان باشد در آينده باز كسی پيدا نشود كه بخواهد برايتان باز از اين اداهای
"آخوند خوب " و "آخوند بد " در بياورد... آخوند خوب ، آخوند مرده است. همين و بس!
و در پايان اگر فكرميكنيد كه اسلام اين آخوندها بااسلام واقعی فرق ميكند فايل زيرراگوش كنيد:

آيا اسلام واقعی با اسلام آخوند فرق ميكند؟ - رضا فاضلی

.


ابوالمـــیـــخ !!!! (شعری فوق العاده درمورد آخوند و اسلام) - رضا فاضلی



دلايل بی اعتقادی آخوندها به روز قيامت (آرشيو)