Tuesday





خلخالی

پنجم اسفند ۵۷ يعنی به فاصله دو هفته پس از انقلاب مرگباراسلامی٫ خمينی دجال حکمی را به دست حجت الاسلام صادق خلخالی داد که ثمره اش اعدام صدها تن از صاحب منصبان و اميران شاه فقید بود. صادق خلخالی به همين
اکتفا نکرد و بعد ها صد ها تن از انقلابيون سابق را نيز به جوخه های آتش سپرد. پرونده اقداماتِ نخستين حاکم شرع انقلاب، بعد از گذشت دو دهه همچنان در حافظه تاريخی ملت ايران باقی است و بی گمان ناگفته های بسيار اين پرونده درآینده فاش و خوانده خواهد شد و داوری در باب اين پرونده مفتوح ادامه خواهد داشت. دو لینک زیرمطالبی است که بی بی سی در مورد این موجودنوشته است که خیلی از مسائل را روشن میکند:
جالب اینجاست که خمینی این بیمارروانی باآنکه از جنون خلخالی اطلاع داشت با همه اینها جان بسیاری را به دستان کثیف او سپرد.خلخالی ، خمينی را چندسال قبل از انقلاب در نامه ای متهم کرد که از خلخالی به عنوان نردبان ترقی استفاده كرده ( تاريخ نامه را خلخالی خودش 1389 هجری قمری ثبت كرده.یعنی سالها قبل از انقلاب ) و درواقع خمينی را تشبيه ميكند به آغامحمدخان قاجار و ميگویدكه " ما چوب بست ساختمان كاخ سلطنت شما بوديم " و خمينی سالها قبل از اينكه اين كشتار ها صورت بگيرد در جواب نامه به خلخالی می نويسد : " من ميدانم كه شما ناراحتی اعصاب داريد و اختيارتان دست خودتان نيست" !!! بنابراين خمينی ميدانست كه خلخالی نرمال نیست . ولی اورا به عنوان قاضی منصوب کرد تا در مسند قضاوت بنشيند و افراد را يكی بعد از ديگری اعدام كند. این نشان از نفرت و بیرحمی شدید خمینی دجال نسبت به زندانیان داشته که عمدا آنها را به جوخه اعدام سپرد. ضمنا او میخواست بسرعت يكسری از كسانی كه امكان داشت به عنوان رقيب در مقابل وی قرار بگيرند نابود بشوند و چه کسی بهتر از خلخالی که ۱۴ سال شاگردخمینی بوده وازنظر جنون وخونخواری کاملا بااستادش شباهت داشت میتوانست این خدمت را به خمینی بکند؟



نظرات شما